TERMENI SI CONDITII

Site-ul prohd.ro este proprietatea societatii comerciale AVIS COM  SRL

Utilizarea site-ului implica acceptarea anumitor termeni si conditii de utilizare, evident, sub forma unui contract legal intre utilizator si AVIS COM SRL, de aceea, se recomanda citirea cu atentie a prezentei sectiuni.

Vizitarea sau cumpararea produselor de pe site implica in mod automat, acceptarea acestor termeni si conditii.

Informatii generale despre produse si preturi

Imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor pot sa difere usor, ca urmare a procesului de executie al fotografiilor sau a setarilor monitorului utilzat.

Clientii prohd.ro vor fi intotdeauna informati daca un produs este sau nu este in stoc, daca se poate aduce la comanda, in cat timp se va prelucra si in cat timp va ajunge la ei. Aceste informatii vor fi transmise prin e-mail sau telefon.

Imaginile cu produsele, ofertele, preturile si concursurile pot fi schimbate in prealabil, fara o notificare specifica.

Produsele comercializate sunt noi si in momentul livrarii vor fi intotdeauna insotite de factura fiscala fizica sau in format electronic. Chitanta de la curier este dovada platii, sau extrasul de cont.

Garantia legala de conformitate

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.

Livrare produse

Costul transportului pentru orice comanda sub 300 lei este de 25 lei/ comanda indiferent cate produse s-au comndat.

Comenzile cu o valoarea de peste 300 lei beneficiaza  de transport gratuit oriunde in tara.

Livrarea produselor comandate de pe site-ul jos-palaria.ro se efectueaza pe intreg teritoriul tarii, utilizand serviciile de curierat rapid FAN CURIER.

FAN  CURIER percepe o taxă de KM extra pentru localitățiile care nu se regăsesc in zona 0. Puteti calcula taxa pentru km suplimentari aici: https://www.fancourier.ro/acoperire/

Livrarea produselor se face de luni pana vineri (sambata doar in orasele mari), exceptie facand sarbatorile legale, iar produsele ajung la destinatie in 24-48 de ore, in functie de ora la care a fost plasata comanda. Inainte de livrare vei fi contactat (telefonic sau prin SMS)  de catre agentul FAN CURIER pentru a fi informat legat de intervalul orar pentru livrare.

Daca, timp de 8 zile, curierul nu poate livra produsele din comanda plasata pe jos-palaria.ro din diverse motive, din vina clientului, sau daca produsele nu vor fi ridicate de la centrul firmei de curierat, clientul este  raspunzator pentru plata cheltuielilor de transport dus-intors.

Livrarea si receptionarea produselor:

Coletul poate fi ridicat personal sau de orice persoana de la adresa de destinatie sau chiar vecinii.

Adresa de livrarea trebuie sa fie o locatie unde clientul poate fi gasit  in ziua in care se stabileste ca va avea loc livrarea

Fan Curier livreaza de luni pana vineri in intervalul orar 8-17.

NU, oferim  posibilitatea de a verifica coletul la livrare.

Negasirea clientului  la adresa de livrarea implica automat amanarea livrarii. Pentru a lua legatura cu agentul de livrare, pentru a stabili o alta data pentru a receptiona coletul. se suna la numerele de telefon 021 9336. Se poate suna si  la numerele noastre de telefon pentru a va  putea oferi exact numarul notei de transport corespunzatoare comenzii.

Pentru orice nelamuriri sau pentru informatii suplimentare ne  contactati telefonic.

In situatia in care coletul este avariat, se solicita curierului sa completeze un “raport de avariere”. Acest raport va fi util societatii noastre si conducerii Fan Curier pentru a identifica responsabilii in randul angajatilor pentru avarierea acelui colet.

Politica de confidentialitate

prohd.ro are o politica stricta de respectare a confidentialitatii datelor clientilor.

AVIS COM SRL, proprietara website-ului respecta drepturile conferite de Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic si de Ordonanta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

Scopurile colectarii datelor de la utilizatori sunt:

  • Prelucrarea si livrarea comenzilor
  • Informarea utilizatorilor despre situatia contului
  • Informarea utilizatorilor despre evolutia si statusul comenzilor
  • Activitati comerciale
  • Marketing si publicitate
  • Promovarea produselor
  • Cercetare de piata

Plata

Plata comenzii se poate face folosind una din optiunile de mai jos:

a. Plata ramburs

Plata comenzii se va efectua integral in numerar, in lei, curierului care va face livrarea coletului. Plata se va efectua in baza facturii fiscale emise de catre AVIS COM S.R.L

b. Plata cu cardul securizata prin intermediul mobile- pay

Dispute si conflicte. Drept aplicabil. Litigii

Pentru orice defect constatat in urma cumpararii unui produs de pe site, cumparatorul poate solicita inlocuirea produsului defect. Aceasta se va face in urma prezentarii produsului de catre cumparator si a constatarii de catre un reprezentant al AVIS COM SRL a defectului reclamat.

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat in prima faza pe cale amiabila.

Pentru orice problema legata de o comanda, clientii ne pot contacta la adresa de e-mail: comenzi@jos-palaria.ro

Modificari

AVIS COM SRL isi rezerva dreptul, de a efectua schimbari cu privire la continutul site-ului, politica, termenii si conditiile de utilizare, fara a fi necesara o notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

In cazul in care clientul nu este de acord cu modificarile aduse acestora, va inceta utilizarea site-ului. Daca utilizatorul continua sa foloseasca site-ul, se considera ca este de acord cu modificarile efectuate.

Politica de returnare

Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice lucrătoare de la primirea produsului”

Nu  exista  posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Produsele vor fi expediate in forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate.  

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur, telefonic, pe mail sau  completand formularul de retur . Nu este necesară completarea formularului pentru retur

Banii vă vor fi returnaţi în 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate.

Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar.

Clientul  este obligat să păstraze dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Conciliere

Dacă apar probleme legate de o comandă, va rugam sa ne contactati prin mail comenzi@jos-palaria.ro sau prin telefon 0755921123.

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită.